Přeskočit na hlavní obsah

SLAVNÉ SVĚTOVÉ MUZIKÁLY

V sobotu jsme s kamarádkou po dlouhé době vyrazily trochu za kulturou. Obě jsme přijely tak nějak na čas, protože asi 200 metrů před kulturním domem byla automobilová nehoda. Byli tam hasiči a záchranka, dvě auta v sobě, jedno na střeše, ale zdálo se, že nikomu se nic nestalo, protože řidiči a spolujezdci postávali opodál. Diváci to pravděpodobně nebyli, protože tam není moc dobře, jak se dostat. Spěchali, až dospěchali.

Přijela jsem před představením hodinu a půl z mého rodného města, kde jsem předávala a upravovala byt k pronájmu. Přítel tapetoval, já natírala futra dveří a čistila sporák. Z bytu mi odešla podnájemnice s přítelem a dvěma dětmi, dvěma kočkami, dvěma kobrami a několika pavouky. Vypadá to, že číslo dva je její oblíbené číslo. Snad teď budu mít podnájemníky, kteří nebudou tak s hygienou na štíru, nezdemolují všechno a nebudou narušovat sousedský klid.

Zpět k muzikálu. Slavné světové muzikály představila Musica Festiva di Praga. V sopránu zpívala Ladislava Šťastná, Pavel Kloub hrál na kytaru, Eva Schwanová na příčnou flétnu a Šárka Trávníčková na housle. Na programu byly skladby Tonight, z muzikálu West Side Story; Memory z muzikálu Cats, Speak softly Love z filmu Kmotr, Time for Us z Romea a Julie, Angélique z filmu Angelika, Markýza Andělů, Anonimo Veneziano z filmu benátský anonym, Moon River z filmu Snídaně u Tiffaniho, Our here on my own z filmu Cesta za slávou, I Dreamed a Dream z muzikálu Bídníci, zpracováno na motivy románu Viktora Huga; 13 jours en France (z filmu o olympijských hrách v Grenoblu), velmi známá skladba Chtěla bych tančit jen, z muzikálu My Fair Lady; moje oblíbená Hallelujah od Leonarda Cohena; Manhá Carnaval z Black Orpheusa, píseň z muzikálu La La Land; poté I'm singing in the Rain (Zpívání v dešti) a závěrem Tři oříšky pro Popelku z naší pohádky Popelka.

Účinkující představili písně a přidali nějaké podrobnosti ze zákulisí při vzniku těchto skladeb. Moc se nám to líbilo, navíc jsme dostaly lístky do první řady, takže jsme měli soubor z oka do oka. Trochu jsem se bála kombinace housle, flétna, kytara, která mi tam nějak neseděla, ale vyšlo to úplně perfektně. I ozvučení měli bezvadně seřízené, takže nástroje nepřeřvávaly zpěvačku.

Poté jsme si řekly, že noc je ještě mladá a zapadly jsme do blízké restaurace. Kamarádka je na práškách. Chytla nějakého koka a to nebyla na Ipáku!!! Takže zpočátku dělala fóry, že alkohol nemůže, objednala si půl litr vody s citronem. Daly jsme si bramboráčky s uzeným a cibulkou, já k tomu řezané pivo. Básnila jsem o Aperolu, kdybych věděla, že ho mají, tak bych si ho určitě dala. Kamarádka vyměkla a objednala si Aperol. Řekla jsem si, když ona nemůže a já ano, tak ji v tom nenechám samotnou. Povídaly jsme až do nočních hodin, pak šly na rozjezdy s tím, že si to musíme v brzké době ještě do vánoc zopakovat.

Komentáře

  1. Koko je pomoraffsky čekuláda, myslím. Nebo bonbon. Takže kamaŕaka je na sladké?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Čokoláda u ní moc dlouho nevydrží, ale (strepto)kok se jí drží jako klíště.

    OdpovědětVymazat
  3. pribehynaivniblondyny21. listopadu 2019 v 0:11

    Já myslím, že ještě pár povyražení s Tebou, pár sklenek Aperolu a bude zdravá jak mraveneček😀😉 Hezky jste si to užily! 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jj, už máme předvánoční plány.

    OdpovědětVymazat
  5. Před lety jsem byl na adventní akci, kdy amatéři zpívali na Výstavišti písně z muzikálu. Mbyli to všechno dobří zpěváci, také pěkně..

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já jsem byla poprvé na takovémto druhu hudby - a jednou na gospelu. Kdo umí, ten umí.

    OdpovědětVymazat
  7. Docela fajn akce. Aperol jsem si letos oblíbila na dovolené.
    Skladba z filmu Angelika, Markýza Andělů je moje hodně srdcová záležitost🙂

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Angelika je také prima, stejně jako Aperol. Já jsem si hodně oblíbila Cohena. Píseň Hallelujah si nechala hrát kamarádka na svatbě. Byla to na svatbu nestandardní skladba, ale vyzněla velmi dobře.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn

OČNÍ ZÁŠKUBY

Když se oko zblázní Přichází to docela náhle a trvá většinou několik minut: oční škubnutí. Ačkoliv je to jen nepatrný pohyb, může dost znervóznit. Uvádíme přehled příčin a příznaků - a vysvětlíme, jak se záškubům oka vyhnout. Foto: Susann Städter/photocase.de Náhle se víčko začne chvět. Co za tím vězí a co se s tím dá dělat? Že se naše oči na pár sekund zdánlivě jakoby samy od sebe nakrátko zavřou a zase otevřou, víme. Zavření a otevření oka, mrkání, zajišťuje stabilní slzný film a my jsme na to tak zvyklí, že ho někdy vědomě nevnímáme. Oční víčko však někdy rychle a nekontrolovatelně kmitá a škubá, což může vést k nejistotě. Záškuby očí: Varovný signál těla Napřed dobrou zprávu: I když výsledky vyhledávání na Googlu naznačují něco jiného - u většiny lidí za záškuby nejsou žádné nádory nebo nevyléčitelná nervová onemocnění, ale neškodné příčiny. Otravné škubání je však signálem našeho těla, že je něco špatně. A naslouchat vlastnímu tělu se vždy vyplatí. Příčin, proč oko má záškuby, je