Přeskočit na hlavní obsah

KABÁT

V hale Rondo v Brně se konečně uskutečnil 28. října dva roky kvůli covidu odkládaný koncert rockové skupiny Kabát.

Říkala jsem si, jestlipak do toho dají vše, nebo to jenom nějakým způsobem odbytou. Před koncertem nepřišla ani e-mailem nebo sms zprávou upomínka, že by se měl koncert konat. Našli jsme na internetu a nelitovali jsme. Hala byla zaplněná do posledního místečka. Kapacita je na 7 700 míst. Přišlo mi, že tam bylo kolem 8 000 diváků. 

Rocková skupina měla perfektní ozvučení a světelné efekty. Hráli opravdu naplno. Přidali i něco ze svého nového alba El Presidento, Rumcajs miloval Manku, Kazačok, Za ztracený námořníky, Nesmrtelná teta. A k tomu své klasické hitovky Colorado, Pohoda, Burlaci, V pekle sudy válej, Go, Satane, go, Houby magický a další. 

Během představení lidé skákali, ukazovali prstem, mávali mobilem, zpívali, tvořili mexické vlny. Po 2 hodinách koncert skončil. Byl to pro mne obrovský zážitek, protože na tak velkém koncertu v uzavřeném prostoru jsem ještě nebyla. Navíc jejich písně se mi líbí. Ani nové album nezklamalo. Pořád jejich hudba se řadí ke špičce hudební scény. 


 

Natočila jsem video s písní Kdoví jestli, ale je hodně rušeno, proto přikládám z you tube pro ty, kteří ji neznají. Zrovna tahle píseň mě v současné době oslovila. Takhle nějak to tam vypadalo, ale já mám nahrávku hodně zašuměnou.

https://www.youtube.com/watch?v=1mNzUzUIijo


 

Líbí se vám také Kabáti s Pepou Vojtkem jako frontmanem a hlavním zpěvákem?

 

 

Komentáře

  1. Kabáti to dokáží rozpálit.
    Je to chytlavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dají se poslouchat. Jsou melodičtí, nejsou tak tvrdí jako metallica a mají mnohdy dobrá slova.

      Vymazat
  2. Fredy Kruger

    " Rozčilil jsem se na záplatu,
    ( již několik dní, jí mám na kabátu )
    i šosy, mám u něho odrané,
    tím pádem, stal jsem se TRHANEM !

    jááá... totiž se ke rvačce nachomýtnul,
    skočil jsem po někom,
    též na mne kdos´ vlítnul !
    ..... tam... každý, každému namlátil !

    ( ? ) A hleďme ! hrají tu KABÁTI !! !!
    sakra ! tam bude kabátů !!!"

    Bobb Pyndjourr, hned má tvář vysmátou !

    " Už hrají ! ... a zároveň při tom se perou ?
    že na sebe, s nožem jdou, se sekerou ?
    Nejdu k nim ! všecky je nepřeperu,
    na tohle ? ani se newiseru !"

    ... z ňákého diváka Bobb kabát strhnul
    a než se ten nadál, s kabátem zdrhnul !
    řka : "Ještě by mohl mě, někdo tu bacit !!"

    Bobb Pyndjourr, však získal tam inspiraci :
    " Až s někým se zase poperu,
    nemám sic nůž, ani sekeru ".....
    ...... tu uviděl zedníky na lešení !
    vyhnul se jejich přirozenim,
    ( nechtíc být z výšky pokropený
    z měchýřů zedníků ,,opivněných,, )

    ... a hleďme, co uviděl pod lešením !
    muhutný krumpáč a lopatu !
    Ukrad´ je, už je má v kabátu !
    .... až příště se bude chtít někdo s ním rváti,
    krumpáčem, lopatou, všecky je zmlátí !

    .... a kradený kabát, bez záplat, skvrn,
    zůstane po rvačce bez poskvrn !

    "Hle ! támhle se perou ! johohóó !!"
    ....muž nářadí popad´, - jde do toho !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstižně zrýmovaní Kabáti a jejich diskografie. Děkuji. 😀🙂🙂

      Vymazat
  3. Kabáti nejsou mým šálkem kávy, ale to je máloco z naší hudební scény :D. Kdysi jsme byli na Depešácích a ten kotel lidí a atmosféra, to byl neskutečný zážitek, takže věřím, že sis to užila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vyhráli i letos Českého slavíka. Druhý Mirai a třetí Kryštof. Ty mám taky ráda. Ale v hale Rondo to bylo neskutečné. 🙂

      Vymazat
  4. Ahoj, no konečně, jsi tu. 😉Kabáty mám ráda, Pepa mi nevadí, protože písničky jsou skvělé👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepu mám ráda. No, do života nic moc, ale jako kamarád nejspíš skvělý, protože kapela hraje pořád ve stejném složení. Většinou se hádají, odcházejí ... 🙂

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  5. Kabáti mi nevadí, ale nevyhledávám je. Před lety jsem je jednou na koncertě zažil, když hráli před Stromboli, kvůli kterým jsem přišel, a čekalo se mi celkem dobře :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stromboli? Hraje s nimi i Michal Pavlíček? Zpívala nebo zpívá s nimi i Bára Basiková. Tu mám ráda. 🙂

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn

OČNÍ ZÁŠKUBY

Když se oko zblázní Přichází to docela náhle a trvá většinou několik minut: oční škubnutí. Ačkoliv je to jen nepatrný pohyb, může dost znervóznit. Uvádíme přehled příčin a příznaků - a vysvětlíme, jak se záškubům oka vyhnout. Foto: Susann Städter/photocase.de Náhle se víčko začne chvět. Co za tím vězí a co se s tím dá dělat? Že se naše oči na pár sekund zdánlivě jakoby samy od sebe nakrátko zavřou a zase otevřou, víme. Zavření a otevření oka, mrkání, zajišťuje stabilní slzný film a my jsme na to tak zvyklí, že ho někdy vědomě nevnímáme. Oční víčko však někdy rychle a nekontrolovatelně kmitá a škubá, což může vést k nejistotě. Záškuby očí: Varovný signál těla Napřed dobrou zprávu: I když výsledky vyhledávání na Googlu naznačují něco jiného - u většiny lidí za záškuby nejsou žádné nádory nebo nevyléčitelná nervová onemocnění, ale neškodné příčiny. Otravné škubání je však signálem našeho těla, že je něco špatně. A naslouchat vlastnímu tělu se vždy vyplatí. Příčin, proč oko má záškuby, je