Přeskočit na hlavní obsah

VALENTÝNSKÁ PŘÁNÍČKA

Svatý Valentýn už proběhl, ale já bych se k němu v krátkých článcích vrátila.

Na svatého Valentýna, který připadá na 14. února si mnoho milenců vymění romantické přáníčko se zamilovanými zprávami.

Někdy člověk koupí valentýnské přáníčko s vtipným, zamilovaným, romantickým textem, někdy vymýšlí a sepíše sám zamilovaný, zamilovaná.

Valentýn je nejromantičtější den v roce.

V závislosti na tom, jak den slavíte, můžete si naplánovat předání zamilované pohlednice svému blízkému.
Může to být poprvé, kdy píšete Valentýnskou pohlednici, nebo můžete být zkušeným profesionálem.

Ať už je vaše dovednost jakákoli, může být obtížné najít přesně ta správná slova, která vyjadřují, co k němu/k ní cítíte.

Možná nebudete chtít být příliš kýčovití, možná budete chtít být vtipní, nebo možná budete chtít říct něco svými slovy.

Někteří lidé mají přirozený způsob, jak se vyjádřit slovy, zatímco jiní potřebují nějakou inspiraci.
Pokud máte připravenou pohlednici a zjistíte, že máte spisovatelský blok, je tu pár tipů.

Vybírám z některých valentýnských citátů:

Jsi moje srdce, můj život, moje jediná myšlenka - Arthur Conan Doyle.

Opravdové milostné příběhy nikdy nekončí - Richard Bach

Když jsem tě viděl, bál jsem se s tebou setkat. Když jsem tě potkal, bál jsem se tě políbit. Když jsem tě políbil, bál jsem se tě milovat. Teď, když tě miluji, bojím se tě ztratit - Rene Yasenek

Láska je mít větší starost o druhého než sám o sebe - Robert A. Heinlein

Bez Valentýna by únor byl… no, leden - Jim Gaffigan

Láska je hodně jako bolest zad: neukazuje se na rentgenových snímcích, ale víte, že je tam - George Burns

Miluji manželství. Je skvělé najít jednoho zvláštního člověka, kterého chcete na zbytek života obtěžovat - Rita Rudner

Miluji tě bez ohledu na to, co děláš, ale musíš toho dělat tolik? - Jean Illsley Clarke

Raději bych s vámi sdílel celý život na Zemi, než abych sám čelil všem věkům tohoto světa - Arwen v Pánu prstenů

Pro mě jste dokonalá - Mark

Miluji tě a mám tě rád - Parky a rekreace

Miluji tě víc než kávu, ale prosím, nenuť mne, abych ti to dokázala - Elizabeth Evansová

Doufám, že ti nebude vadit, že jsem se vyjádřil slovy, jak úžasný je život, když jsi na světě - Elton John (Your Song)

A když se usmíváš, celý svět se zastaví a zírá na tu chvíli, protože jsi úžasná, právě taková, jaká jsi - Bruno Mars

A přidám ještě pár přáníček, která se líbí mně:

Ne ten, kdo s Tebou pláče,
Ne ten, kdo se s Tebou směje,
Ale jen ten, kdo s Tebou cítí,
Ten Tě miluje.


Tajně doufám, že jsi
alespoň z poloviny tak
šťastna jako já. Má láska
je nekonečná. Krásného
Valentýna té nejúžasnější
ženě, kterou jsem potkal."



Milovat neznamená
jen mít rád,
milovat je věřit
a pravou lásku znát.

Milovat je odpustit
a znovu si podat ruce,
milovat je rozdělit si
duši i srdce.



Obr.: Getty Images/iStockphoto

Existuje mnoho valentýnských přání. Nejdůležitější je, aby byla upřímná a od srdce. Jen to, že dva jsou spolu, je nejbáječnější věc na světě. A navíc, když se mají rádi.

Svou lásku lze vyjádřit různým způsobem. Jedna z příležitostí je i svátek sv. Valentýna. Já převzaté věci moc neuznávám a nedržím je, přestože by se mi přání, vyznání, kytice, objetí, večeře ve dvou, slavnostní posezení doma líbilo. K tomu ale nepotřebuji svátek Valentýna. A jak jste na tom vy?

Zdroje:
Překlad, úprava a doslov: Mirijam

Komentáře

  1. Mně to evokovalo starý vtip:
    Víš jaké národnosti je Amor?
    Ruské - holá p#del, v ruce zbraň a ústa plná lásky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ty tvoje asociace. To je výstižné.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to hezká přáníčka, ale důležité jsou skutky, že?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Hezká přáníčka a líbivá vyjádření, ale důležité jsou opravdu skutky a společný život v lásce a harmonii.
    Není nebe bez mráčků, ale když zase vyjde sluníčko...

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    Říkají o něm, že ,,kůže jest líná .. !

    To si však nemyslí Isidor Špíňák !
    říká si : " Dneska je Valentýna,
    půjdu k Dorotě se kyticí !
    .......říkají, že prý je nevidící,
    že zcela nevidí ? nevěřím tomu !"

    Již Isidor Špíňák jde k Dorotě domů !!
    řve : " Miluji Důru !
    . . . mne za zetě zvolte !"

    Rodiče křičí : " I kakraholte !!"

    " Tu kytka !" Jak hoch Doru navštívil,
    jí ... okamžitě se zalíbil !!
    " Jsi fešák ! ač plešatíš ... "

    " Za to se stydím !"

    ( však Isidor rád je, že dívka snad vidí )
    . . . utěšil jí, že ,,tak zlé to není,
    dost vlasů má v podpaždí, přirození )

    Po bohatém následném pohoštění,
    nastal zase čas k rozloučení . . .

    dí rodiče : " Doroto, vyprovoď jej,
    po cestě inkasuj polibek od něj ! "
    Venku se značně sešeřelo !
    pročpak ?
    . . . je večer ! to vždycky je šero !
    vždyť každý večer, musí se stmívat !

    Icik furt Dorotu podezřívá,
    že přece jen bez brýlí vidí špatně
    Proto k ní zašeptá : není nic platné,
    pro dnešek nutno se rozloučiti
    teď řádně se musíme políbiti !! "

    Hoch kalhoty stáhnul si pod kolena,
    vystrčil zadnici,
    řka : " Ty wole, na !! "

    Schůzka tím pro dnešek uzavřena !
    ..... dívka ... jakoby... přidušena
    přiběhla domů rozrušená !

    řvou rodiče :
    " Což ? ... bylo šůby duby ?
    můžem se těšiti na zásnuby ??"

    " Má tlusté pysky
    a smrdí mu z huby !
    . . . takový smrad je, snad jenom v pekle !
    Nechci jej !" ( dívka řve )
    dupajíc vztekle !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn

OČNÍ ZÁŠKUBY

Když se oko zblázní Přichází to docela náhle a trvá většinou několik minut: oční škubnutí. Ačkoliv je to jen nepatrný pohyb, může dost znervóznit. Uvádíme přehled příčin a příznaků - a vysvětlíme, jak se záškubům oka vyhnout. Foto: Susann Städter/photocase.de Náhle se víčko začne chvět. Co za tím vězí a co se s tím dá dělat? Že se naše oči na pár sekund zdánlivě jakoby samy od sebe nakrátko zavřou a zase otevřou, víme. Zavření a otevření oka, mrkání, zajišťuje stabilní slzný film a my jsme na to tak zvyklí, že ho někdy vědomě nevnímáme. Oční víčko však někdy rychle a nekontrolovatelně kmitá a škubá, což může vést k nejistotě. Záškuby očí: Varovný signál těla Napřed dobrou zprávu: I když výsledky vyhledávání na Googlu naznačují něco jiného - u většiny lidí za záškuby nejsou žádné nádory nebo nevyléčitelná nervová onemocnění, ale neškodné příčiny. Otravné škubání je však signálem našeho těla, že je něco špatně. A naslouchat vlastnímu tělu se vždy vyplatí. Příčin, proč oko má záškuby, je