Přeskočit na hlavní obsah

OSLAVY NOVÉHO ROKU VE SVĚTĚ

Oslavy Nového roku ve světě, od města k městu.

Přikládám odkaz. Doufám, že bude fungovat.


Osobně oslavit příchod Nového roku na náměstích mě nenaplňuje. Za prvé je mi zima, za druhé se mi chce čurat, za třetí očekávám, zda mi na hlavu nejdříve přiletí láhev a potom petarda, nebo naopak. Schoulená v průčelí domu s vymláceným sklem a chvějící se jako Alík nebudu očekávat příchod Nového roku.

Raději doma pěkně v teplíčku, při zapnuté televizi, kde stejně nic nedávají a zábavné silvestrovské pořady jsou slátaninou z let předchozích, kde se mohu najíst k prasknutí a lehce popíjím od časného rána, abych o půlnoci byla ve formě, zjistím, že s příchodem Nového roku, protože už dávno skončil Večerníček, se mi klíží očka. Podepřu je zápalkami, buchnu šampus a po přípitku za bujarého řinčení oken a pestrých ohňostrojů, pobíhám od okna k oknu a vyřizuji 2 hodiny telefony, abych pak v klidu ulehla ke spánku.

Oslavou s výšlapem nebo kulturním zážitkem bych také nepohrdla.

A co zůstává z předsevzetí? Budu hubnout, budu cvičit, budu hubnout, takže dnes už jenom smoothiečko …

A 2. ledna ohlásím. Co jsem to vlastně slibovala? Už nevím, asi to nebylo nic důležitého.

Ale ohňostroje z různých končin světa se mi líbí.

Vítám v Novém roce. A ať je pro vás rok labutě, rok kovové krysy nebo téměř kouzelný skoro binární kód 2 - 0 - 2 - 0 (člověk vidí všechno dvakrát) ten NEJ.

Komentáře

  1. Mnohá novoroční předsevzetí potkávám každoročně v lednu na plaveckém stadionu v Podolí. V únoru už jich moc není.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Novoroční koupající se otužilci jsou blázni.
    To už raději novoroční běh. Od hospody k hospodě.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: O tom mám poklesslost: http://tlustjoch.blog.cz/1601/a67

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Hned se ho (běhu) jí (pokleslosti) účastním.

    OdpovědětVymazat
  5. Muž  po  půlnoci, před  novým ránem
    přepíná  program  za programem !"  Rachejtle  všude  se  střílejí,
    vůkol  tam  obrovské veselí ! "teď  Zdenál  Kunďák  má  dilema :
    ... " Prima...  Joj ?... Nova Cinema ?či  na  záchod  běžeti ??"
    na to teď  myslel !   " Ku hajzlu  musím !  neb posral bych se !! "Muž  na  halzl  rychle  usedne,
    v tom  ... výkřik  z  úst  vyběh´ mu  následně ! ...
    Ta  bolest, jež lomcuje  s Kunďákem  Zdenkem !... muž nechal si  tři prsty  pod  prkénkem !
    ... od  sedáku  z  plastu  a  jeho  hrany...
       křičí  muž : "  Bolest  to  ku posrání !!"
    ... od  prstů  bolest  jest  strašnou  mukou !
    Muž  musel  vytříti  zdravou  rukou !
    spláchnul, vzal tepláky  na  sebea  zase  už  sedí  u  TV !!
    ... občas  i  výkřik  tam  přehluší  smích
    Těch  prstů  tam... z  dělbuchů  upadlých !!
    ... těž pohlaví  někomu  utrženo !
    a  útrobí  někomu  vyvrženo,
      že  z  toho  může  být  možná  i  pohřeb !... " To  v  záchodě  dopad´ jsem  poměrně  dobře !"  ( ve  hlavě  Zdenál  si  tohleto  mysle )
    ... chorá  ruka,  visí  mu  (  svisle )
    a  zdravou  rukou  pak  pohladil  ženu !........ viděl  jí  někdo  tak  pobouřenu ?
    ... divoce  čichá  a  řekne  mu  poté :" Neumyls´ ruku  si !  idiote ! "
    pak  udeří  muže  po  rypáku... a  zády  se  otočí  ku  prasáku !!... ten  ztuhl !... zří  na  TV... na  rechejtle   " Dnes  nebudou  žádné  techte-mechtle !"
    hovoří... vrtíc  na  na  židli
    Pak pořádně  ruku  si  namydlil,
    ve  mísu  vrazil  jí, prudce  pak  spláchnul !TV  pak  zhasnul... a  aniž  již  páchnul,
    ve  postel   k  manželce
    následně  řachnul !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem do Nového roku vstoupila s pořádnou virózou. V pelíšku. Věřím ale, že v tomto případě nebude platit, jak na Nový rok, tak po celý rok.
    Tobě přeji v novém roce jen to nejlepší

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Hezký novoroční zážitek!!! Je nebezpečné bydlet v paneláku a mít společné stupačky!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Jsme na tom podobně. Doufám, že do 6. ledna, kdy mi začíná pracovní den, se z toho vykřešu.
    Přeji brzké uzdravení a hezký nový rok  

    OdpovědětVymazat
  9. zahradacihelna2. ledna 2020 v 6:35

    Na Silvestr a Nový rok mám stejný názor, liší se jen tím, že ráno dva vezu na silvestrovský fotbálek, s jedním absolvuji běh, na který by se sám vykašlal, přivezu ty dva, dva zase odvezu a do půlnoci mám pohodu, protože potom, tvrdím psům, že ne všichni lidi jsou takoví idioti a že ta silvestrovská kanonáda skončí:)
    Vyřídím mezi tím PF, vrátím se do domu  a jen doufám, že k plotu nezabloudí nějaký zmatený zmatlaný jedinec :) Předsevzetí si raději nedávám.
    Tak ještě jednou vše nej do 2020

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Kravál pod oknama přímo nesnáším. Kamarádův pes se tak bál, že se schoval do kýbla s vápnem a kamarád o půlnoci nastartoval motorku a jel na veterinu. Pes se vrátil zdravý, ale poloviční - slezly mu všechny chlupy.
    Já skáču akorát do postele, ale až po kanonádě.

    OdpovědětVymazat
  11. To mě pobavilo. Mám to stejně, ale nenasměju se u toho tolik Hodně humoru do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: A to ještě s úderem půlnoci vyhodíš čepici, raduješ se, žes oslavy přežila a vrátí se ti čepice cizí nebo žádná. Po kolenou se v davu proplétat nebudeš. A ani se nenapiješ. Lahev v ruce používáš jako basebollku na odpinknutí jiné lahve, kdyby ti chtěla přistát na hlavě. Docela adrenalin.
    Nemám ráda davová šílenství. Hezký nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Kdyby bylo po mém, zalehla bych v deset do postele a spala až do rána. Splnilo se mi to jen jednou, minulý rok, kdy jsem byla indisponována střevními potížemi a mužská část rodiny šla sama slavit ke švagrovi. Letos jsem se připojila taky a musím říct, že mít při ohňostroji celý Liberec jako na dlani, to byla vážně nádhera :).

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Dívám-li se na ohňostroj vdáli, vzbuzuje to ve mně pocit Pána Vesmíru, když hvězdy padají mým směrem, srdce se mi zastavuje.
    Ale odpalovat jsem byla jen jednou za domem. Zvláštní pocit. Tma. A ten malý pytlíček letěl vzduchem, kde nakonec bouchl.
    Ale davové šílenství není nic pro mne.
    Letos přítel usnul, než jsem stačila dotelefonovat.
    Ale viróza by mne už mohla opustit. Nevím, proč přelézá do Nového roku!!! Všechno nej!!!

    OdpovědětVymazat
  15. ZahradaCihelna2. ledna 2020 v 13:24

    Z davového šílenství bývá jen a jen  průšvih, koneckonců dějiny to dokazují.

    OdpovědětVymazat
  16. ZahradaCihelna2. ledna 2020 v 13:26

    [10]: Psíka je mi líto, Pes a kůň věrnější oči neznám.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Psychologie davu, Gustave le Bon. Člověk podlehne davu a neřídí se vlastním svědomím. A když je dobrý vůdce - dějiny to dokazují.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

VÝSTAVA ALFONS MUCHA

Nedávno jsem navštívila výstavu v mém rodném městě v Ivančicích, kde se narodil 24. července 1860 i malíř světového jména Alfons Mucha. Žil v období secese, a to ovlivnilo i jeho tvorbu. Jeho práce zobrazují především ženskou krásu. Jeho otec Ondřej byl vyučený krejčí, pocházel z vinařské rodiny a v pozdějším věku působil jako soudní úředník v zadním traktu budovy v Ivančicích. V bývalé budově soudu se nyní konají výstavy významných osobností města Ivančic. Nejznámější jsou Alfons Mucha a český herec Vladimír Menšík. Ondřej poslal syna Alfonse na Slovanské gymnázium do Brna. Pražská akademie mu byla zprvu odmítnuta z důvodu nedokončené střední školy. Školu nedokončil ne v důsledku svého zdravotního stavu, jak prohlašoval, ale pro velký počet neomluvených hodin. Dobré známky měl Mucha z kreslení a ze zpěvu. Přesto Muchovy tvorby si všimnul profesor Lhota. Po školním neúspěchu působil Alfons Mucha jako písař u soudu v Ivančicích. Jedna z jeho prvotin bylo zhotovení divadelní dekorace pro

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn