Přeskočit na hlavní obsah

Nový rok 2020 a postřehy ze života vážně i nevážně

NOVÝ ROK 2020


Do Nového roku 2020 přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí, lásky, spokojenosti, mnoho pracovních i osobních úspěchů.





Je to přibližně rok, co jsem si zřídila blog. Původně jsem ho pořizovala s jiným úmyslem, jak uvádím ve svém profilu a tento záměr zůstává. Já technický antitalent, který po přečtení třech knih a nějakém návodu na youtube, jak zřídit blog, se mi podařilo v této podobě provozovat blog na našich stránkách. Není ještě úplně ok, ale snad se odhodlám a především najdu čas, k jeho zdokonalení. Teď mi zrovna nefunguje korektně, ale věřím a doufám v odstranění závad.

Svého rozhodnutí nelituji. Našla jsem zde spoustu přátel, hodně rad, užitečných informací, vědomostí i zábavu, setkávám se s mnoha osudy, protože nic naplat, anonymní pisatel(ka) se spíše svěří se svým životem papíru. S některými z vás se znám trochu blíže a jsem za vás ráda. Ale stejnou radost i potěšení mi přinese jakákoliv návštěva kohokoliv z vás a těší mě i vaše komentáře. A otevřeně přiznávám, že blog je pro mne už někdy jako droga.

Takže vítejte na mých stránkách. Snažím se psát o tom, co je mi blízké, co zajímá mne a mohlo by zajímat i vás. Tolik o mém ročním působení na blogu.

Ráda bych připojila něco vtipného do Nového roku 2020, ale vzhledem k tomu, že jsem zdravotně indisponována, úspěšně jsem se propila od Vánoc až do Nového roku, tak mi to dnes hlava nebere. Sice halasným hlasem nemohu zvolat: Ať žije Nový rok, třikrát hurá!!! (hlasivky mi odešly), ale prsty po klávesnici ještě přejíždí a trochu vtipu připojím přiloženým příspěvkem z Pinterestu - postřehy ze života.




RÁDA SE S VÁMI BUDU SETKÁVAT I V NOVÉM ROCE, DOUFÁM TAKÉ, ŽE NA MNE

NEZANEVŘETE A SPRÁVNOU NOHOU, PEVNOU RUKOU, HLAVOU PLNOU OPOJENÍ,

NADĚJÍ A PŘEDSTAV DO NOVÉHO ROKU 2020!!!


Komentáře

  1. Já měl nad stolem v mé první práci cedulku s nápisem:
    "Učený z nebe nespadl , ale blbce jako kdyby shazovali."Pohodový vstup do roku labutě vinšuji. Ať se ti v tom dvacítkovém roce daří. Tobě i tvým milým přináležejícím.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji, Pavle. I Tobě a tvým blízkým úspěšný nový rok.
    Nechci být ve při, ale prý má být rok kovové krysy.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Inu, Čína. Já jejich zvyklosti nesdílím.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Oni i to písmo mají divné. Samý obrázek.

    OdpovědětVymazat
  5. " Jááá  ... z  hostince  vyběh´ bych  venku  blil jsem
    nad  chodník  rychle  já  naklonil se,
    napínám  se  a... i  to to !... nejde  to !"
    vykřikl   Šukk  Otto  !... muž  zpátky  je  uvnitř  krčmy !" Tři prsty... ty  do  úst  teď  strč  mi !!"
    křičí na  číšníka :  "  Ale  honem !"číšník naň pohlédl  se  odporem !
    ... marně  Šukk  druhému  číšníku  říká,nepřemluvil - ni pikolíka !muž vykřikl : " Hajzlové  zatracení !"
    a vyběhl z hostince  bez  placení!... tam udělal několik rázných kroků,
    od kterých  natrh´ se  ve  rozkroku !" To  pěkně  jsem vstoupil  do  Nového  Roku !!
    ... dělají  z člověka  blbce !"
    hovoří  Otto  Šukk  trpce...

    OdpovědětVymazat
  6. I tak někdy začíná Nový rok!!!
    Hezký Nový rok a ať ti to pořád básní!

    OdpovědětVymazat
  7. zahradacihelna1. ledna 2020 v 5:11

    Přeji štěstí po všech stránkách v 2020🍀

    OdpovědětVymazat
  8. zahradacihelna1. ledna 2020 v 5:13

    [1]: Tak s dovolenim... vyvěsila bych si stejnou ceduli.DD

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: I Tobě krásný Nový rok, splněná přání a málo karambolů.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:[1]: Ó, svatá prostoto!!! A já až do dnešního dne jsem si myslela, že z nebe padají hvězdy.

    OdpovědětVymazat
  11. ZahradaCihelna1. ledna 2020 v 8:16

    [10]: Časy se mění, hvězdy v noci, blbci ve dne :) a díky za přání.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: No, možná nějakým děním osudu, magie, či čeho, se ty hvězdy nějak dráhou letu přemění na blbce. Kdo ví.
    Spíš tedy asi ne, ale přece je mnoho věcí mezi nebem a zemí...☻☺

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: [11]: Co se týče váhové kategorie, tak je myslím lepší pořád říkat padá hvězda než padá blbec.

    OdpovědětVymazat
  14. zahradacihelna3. ledna 2020 v 14:20

    Taky bych raději zůstala u hvězd, říká se:" Padá hvězda, něco si přej." Co tak asi můžeš přát, když by padal blbec!?😂

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Aby vítr foukal směrem vzhůru?!

    OdpovědětVymazat
  16. Dodatečně také přeji krásný nový rok.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn

VÝSTAVA ALFONS MUCHA

Nedávno jsem navštívila výstavu v mém rodném městě v Ivančicích, kde se narodil 24. července 1860 i malíř světového jména Alfons Mucha. Žil v období secese, a to ovlivnilo i jeho tvorbu. Jeho práce zobrazují především ženskou krásu. Jeho otec Ondřej byl vyučený krejčí, pocházel z vinařské rodiny a v pozdějším věku působil jako soudní úředník v zadním traktu budovy v Ivančicích. V bývalé budově soudu se nyní konají výstavy významných osobností města Ivančic. Nejznámější jsou Alfons Mucha a český herec Vladimír Menšík. Ondřej poslal syna Alfonse na Slovanské gymnázium do Brna. Pražská akademie mu byla zprvu odmítnuta z důvodu nedokončené střední školy. Školu nedokončil ne v důsledku svého zdravotního stavu, jak prohlašoval, ale pro velký počet neomluvených hodin. Dobré známky měl Mucha z kreslení a ze zpěvu. Přesto Muchovy tvorby si všimnul profesor Lhota. Po školním neúspěchu působil Alfons Mucha jako písař u soudu v Ivančicích. Jedna z jeho prvotin bylo zhotovení divadelní dekorace pro