Přeskočit na hlavní obsah

POVINNÉ OČKOVÁNÍ

V rámci vtipného glosování Zdenka Hledače v mém tématu týdne Já a 7 miliard lidí, jsme se dostali k dětským nemocem.

Větou zkráceně Evropa vymírá, protože děti jsou přítěží, jsme rozjeli diskusi.

Zdeněk: "Já mám děti dvě, a ještě něco možná pobíhá po republice, o čem nevím, já se snažím pořád... to vy ostatní místo dětí opečováváte smradlavou kočku, nebo vláčíte po sídlišti zablešeného čokla... pořiďte si dítě, vši ze školky vám přitáhne taky!"

Mirijam: "Mám své děti dobře spočítané. Ze školy, když čteme v deníčku "Rodiče, prohlédněte svým dětem hlavy. Ve třídě se rozmnožily vši." tak zjistíme, že je nás o několik stovek tvorů hned víc. Zrovna nepatřím k tomu rozdělení já a vy. Jsem součástí 7 miliard jako ty a zvířata uctivě zdravím.

Sousedovic prase mne prohání po dvorku, husy na mne štěbetají. Sousedův pes mi leze až do kuchyně v domnění, že najde něco k jídlu ..."

Zdeněk: "Vešky jsou príma,my teď máme ve školce na plakátku pestrý výběr, nabízejí: vši, zarděnky, neštovice, a jakousi plíseň! jen si vybrat."

Mirijam: "Pokud máte na výběr, já bych brala vši. Jsem vyzbrojena speciálním hřebenem "všivákem" a sprejem - přece jsem ho nekupovala nazmar. Plíseň vody neodplaví, koupání by bylo zakázáno - po 10 měsících by se abstinence vody projevila libou vůní. Zarděnky, neštovice - když to očkování prý vyvolává debilitu ... vši vyhrávají."

A dostali jsme se k jádru věci. Zarděnky, neštovice - když to očkování prý vyvolává debilitu ...

Česká vakcinologická společnost tvrdí, že o závažných zdravotních komplikacích spojených s očkováním kolují mýty. Nejčastěji hexavakcína, skládající se ze šesti složek, bývá prý neoprávněně spojována s autismem. U nás však přibývá dětí, které očkování hexavakcínou snášejí obtížně. Velmi často se dostavuje vysoká teplota, křeče, neurologické problémy, alergické reakce. To je důvod, proč především kombinované očkování naráží na odpor rodičů a neochotu nechat své děti očkovat.

Ministerstvo zdravotnictví chce přimět k očkování nařízením, opatřením, že neočkované děti starší tří let nebudou moci navštěvovat mateřské školky veřejné ani soukromé pro veřejné zdravotní ohrožení.

Na moje děti se vztahovalo povinné očkování a ani by mne nenapadlo je nenechat očkovat. Infekční dětské nemoci, nejsou-li děti očkovány, jsou hrozbou pro zdraví lidí. Neočkované děti představují potencionální hrozbu. Na druhou stranu pokud složené očkování vyvolává v současné době ne ojediněle, ale často závažné reakce a zdravotní komplikace, ve spojení s autismem nevratné, nedivím se rodičům, že o tento druh očkování nemají zájem. Klinické testy o bezpečnosti kombinovaných vakcín u kojenců neexistují. Přičemž ministerstvo zdravotnictví tvrdí, že právě díky hexavakcíně se výrazně snížil výskyt vážných infekčních onemocnění.

I odborníci se rozcházejí v názorech. Co si myslíte vy? Povinné očkování nebo nechat na zvážení zákonných zástupců, rodičů?



Komentáře

  1. Očkovali mě proti vzteklině a stejně jsem ji víceméně chytil! :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Takže marnost nad marnost, všechno je marnost?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn

VÝSTAVA ALFONS MUCHA

Nedávno jsem navštívila výstavu v mém rodném městě v Ivančicích, kde se narodil 24. července 1860 i malíř světového jména Alfons Mucha. Žil v období secese, a to ovlivnilo i jeho tvorbu. Jeho práce zobrazují především ženskou krásu. Jeho otec Ondřej byl vyučený krejčí, pocházel z vinařské rodiny a v pozdějším věku působil jako soudní úředník v zadním traktu budovy v Ivančicích. V bývalé budově soudu se nyní konají výstavy významných osobností města Ivančic. Nejznámější jsou Alfons Mucha a český herec Vladimír Menšík. Ondřej poslal syna Alfonse na Slovanské gymnázium do Brna. Pražská akademie mu byla zprvu odmítnuta z důvodu nedokončené střední školy. Školu nedokončil ne v důsledku svého zdravotního stavu, jak prohlašoval, ale pro velký počet neomluvených hodin. Dobré známky měl Mucha z kreslení a ze zpěvu. Přesto Muchovy tvorby si všimnul profesor Lhota. Po školním neúspěchu působil Alfons Mucha jako písař u soudu v Ivančicích. Jedna z jeho prvotin bylo zhotovení divadelní dekorace pro