Přeskočit na hlavní obsah

MOJE POSLEDNÍ MYŠLENKA II.

"Ne, neeee, neee," křičela jsem. Mělo by to přestat, nechci si na to pamatovat.
"Co je Diamantís? Musíš bezpodmínečně zpět do nemocnice," řekla ustaraně.
"Ne, prosím, ne. Otec chce ještě dokončit své dílo. V nemocnici mne lehce najde," řekla jsem vážně. Lehce kývla.
"Přijdu hned, musím ještě rychle vyřídit jeden telefon," a už byla pryč.



Fabienne

Po třetím zazvonění zvedl sluchátko Dean.
"Ano, zlato, co se stalo, je něco s Diamantís?" Vypadal trochu nervózně.
"Ano a ne, vím, co se stalo, můžeš požádat Kylu, tvého bratra, aby dal na Diamantís pozor? Musí se co nejdříve dostat z města a nemůžu mít ještě podezření s jinak stvořeným otcem," zašeptala jsem.

"Ehm, ano, chtěla bych Kyla, prosím."
"Když to půjde ještě dnes, prosím. Miluji tě, poklade." Přerušila jsem telefonát.



Diamantís

Nyní sedím s Kylem, bratrem Deana v autě na cestě do New Yorku.

Je to nějak komické. Kyle se mnou nemluví. Byl vždy duchem nepřítomný, když jsem s ním mluvila. Jeho pohled byl chladný jako led. Mnohokrát jsem ho přistihla, jak si mne po straně prohlíží. Jeho pohled je tak nějak jiný, vypadá velmi ustaraně. Měla jsem také sny o mém otci, jak mě pobodal a smál se. Moje srdce se stáhlo, když jsem na něj pomyslela. Proč jsem byla tak zvědavá? Nikdy bych nezjistila, že můj otec byl vrahem mé matky.

Mohlo by být všechno ještě jako dříve?

Ne.
Muselo se to tak stát.
Jeli jsme už dlouho, celé hodiny. Kyle jen zřídka udělal přestávku a já jsem většinu času spala.
"Kdo tě pobodal?", řekl sametovým hlasem, který mě polekal.
"Neřekli ti to Dean nebo Fabienne?"
Potřásl hlavou.
"Můj otec," odpověděla jsem mu tiše.
Nic k tomu dále neřekl.
Jeho obličej se stáhl zuřivostí, myslím. Není normální, aby otec pobodal svoji dceru. Nepřála bych ani mým největším nepřítelkyním, aby se jim něco takového přihodilo.
Kyle si z tváře odstranil pramen vlasů.
Konečně jsem měla čas ho přesněji sledovat.

Měl výrazné tahy obličeje, černé vlasy, které se leskly lehce do modra, když je ozářilo světlo. Jeho tělo bylo dobře trénované, ale ne příliš silné. Černé triko, které nosil, ho lehce obepínalo kolem prsou. Jak jsem mohla poznat, nosil dražší oblečení. Byla jsem přesvědčena, že má hodně peněz a přišlo mi hloupé, že jsem nepomyslela dříve na to, kolik tento Mercedes, ve kterém jsem seděla, musel stát.

Krátce mi pohlédl do očí.

Zasáhly mne jako blesk. Jeho oči byly takové neobyčejné barvy.
Tmavě modré až černé. Takovou barvu jsem ještě nikdy neviděla.
"Jsme zde," řekl Kyle tiše. Vůz zastavil.
Pomalu jsem vystoupila. Pocítila jsem táhnutí v oblasti břicha a Kyle stál okamžitě vedle mne. Pomohl mi.

Zpozorovala jsem, že stojíme v podzemní garáži, ve které stálo velmi málo aut.
Kyle vytáhl kufr ze zavazadlového prostoru, zatímco jsem se opírala o auto.
Oblečení jsem dostala všechno od Fabienne, protože jsem vůbec nemohla domů, neboť tam čekal můj otec, toužící po vraždě. Šli jsme společně k výtahu. Kyle stisknul tlačítko až do posledního poschodí.

Výtah byl ze všech stran obklopen zrcadly.
V něm jsem uviděla děsivou postavu. Moje jinak tak bezvýznamná tvář vypadala pohublá.
Pod mým zelenýma očima v barvě trávy byly tmavé stíny.
Moje postava vypadala tak nemocně.
Moje černé vlasy jen splihle ležely na mé hlavě a visely dolů.
"Bing", výtah se otevřel.
Jak jsem si myslela, v chodbě plné dveří.

Ne, teď hned se ocitnu v jeho bytě.
"Kde můžu spát?", potlačovala jsem zívnutí.
Neodpověděl mi, jen šel ke dveřím.
Otevřel je a položil mé tašky na postel a odešel.
Teď jsem netoužila vybalit.
Takže jsem se vplazila pod přikrývku a okamžitě usnula.

Hned ráno mě vzbudila vůně kávy. I když jsem byla pořád rozespalá, udeřila mě svou vůní.
V kuchyni mě čekal šok.
Nebyl to Kyle, kdo připravoval kávu, ale napůl nahá žena. Nevěděla jsem, co se děje, ale cítil jsem nějakou žárlivost. Byla to Kyleova přítelkyně?
Lehce rozpačitě se na mě usmála.
"Ahoj, ty musíš být Diamantís, mám pravdu?" zeptala se.
"Ano, to jsem já a kdo jsi ty?" zamumlala jsem.

"Jsem Daphne, Kyleova sestra," odpověděla s lehkým úsměvem.
"Ha? Nevěděla jsem, že Dean má sestru."
Byla jsem trochu ohromena.
"Je mi to líto, ale nebyla jsem na svatbě Deana a Fabinny, jinak bychom se znaly už dávno."



"Dobré ráno," zavrčelo to za mnou. Neotočila jsem se.
Kyle se vkradl vedle své sestry. Teprve nyní jsem zpozorovala podobnost. Měla stejné vlasy jako on. Pouze její oči byly jasně modré:
Kyle se na mě zkoumavě díval.

"Musím ještě něco vyřídit," a už byl zase pryč.
Posadila jsem se ke stolu.
Daphne přinesla dva šálky a položila je na stůl.
Nalila si kávu a pak se zeptala, jestli chci také. Přikývla jsem.


Teď jsem jen zírala na dřevěný stůl.
"Proč jsi tady?" zeptala se náhle Daphne. Nejprve jsem váhala, pak jsem si uvědomila, že je vlastně součástí rodiny a vyprávěla jsem jí svůj příběh.

Mezitím jsem usrkávala kávu.
Nevypadala vyděšeně, když jsem jí řekla, kdo mě bodl. Ne. Byla naštvaná.
Na chvíli opustila kuchyň.
Přede dveřmi jsem ji slyšel hlasitě klít.
"Řekni mi, kde bydlí, a zabiju ho," řekla rozčileně.

"Hej, hej, Daphne uklidni se, není to tak zlé, nikdo už nezemře," zkusila jsem ji uklidnit.
"Jsi příliš dobromyslná," řekla popuzeně.
Jak si dokážete představit, Daphne se pro mě stala něčím jako nejlepší přítelkyní. Kyle mi věnoval sotva pohled a když tam byl, nastěhoval se do svého pokoje.
Šli jsme ulicí, když jsem si všimla lidí, kteří se na mě divně dívali.
Tu a tam jsem zaslechla šepot: To je přece ona. Nebo co tady dělá?
Teď jsem si uvědomila proč.

Na všech domech visely vývěsky.

Moje milovaná dcera zmizela.
Velikost: 1,70 metrů.
Barva očí: modrá, černé vlasy.
Pokud ji uvidíte, zavolejte mi, prosím.

................
Belohnung von 10.000$

Odměna 10 000 $

Komentáře

  1. 10.000$? Slušný obolus. Asi je tatík pěkně zazobanej.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A víš to, že máš pravdu? Je to zazobaná rodina, ale jinak než si myslíš.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

SILVESTROVSKÁ PROCHÁZKA ROKU 2023

K poslední dlouhé noci jsme vykonali krátkou 1,5 hodinovou túru přes Kraví horu a Wilsonův les.   Vyhlídka na Brno z bývalé sjezdovky v Žabovřeskách. Počasí bylo teplé, kolem 5 o C. Slunce se ale schovalo. Oblíbené graffiti   Studánka ve Wilsonově lese   Všem a nejen těm, co zavítáte na můj blog, přeji krásný Nový rok 2024 a všechno dobré. Velice si vážím vaší věrnosti a doufám, že se zde budeme setkávat i nadále. V srdci chovám naději, že naše zemička bude vzkvétat. Vždyť je zde tolik dobrých a schopných lidiček.  Převzato z Pinterestu V Novém roce 2024 vítá Mirijam  

VÝSTAVA ALFONS MUCHA

Nedávno jsem navštívila výstavu v mém rodném městě v Ivančicích, kde se narodil 24. července 1860 i malíř světového jména Alfons Mucha. Žil v období secese, a to ovlivnilo i jeho tvorbu. Jeho práce zobrazují především ženskou krásu. Jeho otec Ondřej byl vyučený krejčí, pocházel z vinařské rodiny a v pozdějším věku působil jako soudní úředník v zadním traktu budovy v Ivančicích. V bývalé budově soudu se nyní konají výstavy významných osobností města Ivančic. Nejznámější jsou Alfons Mucha a český herec Vladimír Menšík. Ondřej poslal syna Alfonse na Slovanské gymnázium do Brna. Pražská akademie mu byla zprvu odmítnuta z důvodu nedokončené střední školy. Školu nedokončil ne v důsledku svého zdravotního stavu, jak prohlašoval, ale pro velký počet neomluvených hodin. Dobré známky měl Mucha z kreslení a ze zpěvu. Přesto Muchovy tvorby si všimnul profesor Lhota. Po školním neúspěchu působil Alfons Mucha jako písař u soudu v Ivančicích. Jedna z jeho prvotin bylo zhotovení divadelní dekorace pro

PŘEKVAPENÍ K NAROZENINÁM

Dcera se narodila krátce před novým rokem, ale za to vlastně může švagrová. Přišla k nám na návštěvu a říkala, že pokud už mám porodní indicie čtrnáct dní, neměla bych váhat a zajít za svou gynekoložkou, neboť se miminko pravděpodobně chystá na boží svět. Sice takhle už se chystalo dva týdny, nicméně dala jsem se přesvědčit a nechala nedovařený oběd nudle na sladko s tvarohem a vypravili jsme se s manželem za mojí doktorkou. Lékařka provedla testy a hned mne odeslala do porodnice. Chtěla jsem rodit v rodném městě, tak nás čekala ještě 30 minutová jízda. Naložili jsme syna a vydali se na cestu. Bylo nasněženo, námraza a první větší kopec nebyl schopen manžel vyjet. „Uklidni se, neblázni, žádné bolesti nemám, nespěchej,“ konejšila jsem ho. Dorazili jsme do města, ale moje máma, která měla pohlídat syna po tu dobu, než mne manžel doprovodí do porodnice, nebyla doma. „Je u kadeřnice,“ sdělila nám sousedka. Našli jsme ji pod sušákem. „Nemohu hlídat, musím si nechat upravit vlasy.“ „Neblbn